Bloppis!!! del 1

Hej allihoppa!
Våra kläder som vi säljer nu går att sänkas med pris och går att kontaktas för med info om kläderna.
Ordinarie pris skrivs om det kommits ihåg. Storlek kommer finnas med.
Hur vi ska sälja kläderna till er?:
Ni skriver att ni vill ha kläderna på kommentaren knappen nedanför och säger "jag vill köpa vilken o hej o hå."
Så kontaktar vi er från våran mejl.
SÅ GLÖM INTE ATT SKRIVA ERAN HOTMAIL!!!!
Vi bor i Göteborgs trakten så ni vet! Så tar vi köpet på mailen och så löser det sig.
Pussar.
Sale 1
Strl:S   Pris:40kr
SALE 2 (oanvänd)
Strl: M-L  Pris: 20 kr (ordinarie 50kr(rea)
SALE 3!
Strl:38 Pris: 40kr ( gina tricot) För tillfällig upptagen!!
SALE 4:
Strl:38 Pris: 50kr
SALE 5:
Puma väska Pris: 20kr
SALE 6:       (ONLY)
strl: S      pris: 40kr Tillfällig upptagen!!
SALE 7:
strl: S     pris: 50kr    ord.pris: 149kr SÅLD!!!
SALE 8:
strl: M pris: 30kr
SALE 9:
strl: S-M   pris: 30kr
SALE 10:     (Saint Tropez)
strl: M   pris: 20kr
SALE 11:
strl: M    pris: 20kr
SALE 12: 
strl: S   pris: 30kr
SALE 13: 
strl: S   pris: 20kr SÅLD!!
SALE 14:
strl: S-M  pris: 20kr↑   SÅLD
SALE 15:
strl: M  pris: 20kr
Det här var första delen av bloppisen, det kommer komma fler delar. 
Hör av er om ni är intresserade!

Kommentarer
Postat av: josseee

Pax på sale 3 och sale 6!!!

2011-11-22 @ 21:59:20
URL: http://forsmaaan.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej, jag igen... jag har ändrat mig igen ^^ vill inte ha det gråa linnet som jag skrev på facebook utan sale: 13

2011-11-27 @ 12:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0